DSG Mobile Trade – system wspomagający procesy mobilne, w zakresie sprzedaży i tworzenia zamówień.
Mobilny handlowiec – DSG Mobile Trade. Jeśli szukasz sposobów na zwiększenie przychodów i rozwój firmy, sprowadza się to do tego, jak zorganizowany i dobrze zarządzany jest proces sprzedaży. Operowanie procesem sprzedaży na arkuszu kalkulacyjnym Excel staje się trudne do zarządzania w miarę rozwoju firmy. Aby rozwijać się w dzisiejszym klimacie biznesowym, trzeba przyspieszyć cykl sprzedaży, zwiększyć doświadczenie klienta ze spersonalizowaną komunikacją i mieć łatwy sposób identyfikowania wzorców sprzedaży, problemów, wąskich gardeł w procesie itp. Bez odpowiedniego narzędzia w postaci mobilnego systemu sprzedaży, zrobienie tego jest prawie niemożliwe! Nasz mobilny handlowiec jest w stanie sprostać wszystkim tym wyzwaniom.
Zarządzanie wszystkimi klientami i transakcjami z nimi w sposób systematyczny powinno być Twoim najwyższym priorytetem. Nasz system ułatwia to zadanie! Rozwiązanie centralizuje wszystkie dane o klientach, zapewniając czytelny wgląd w cykl sprzedaży, zamówień, wielkość transakcji, profil kontaktowy itp. Ten wgląd pomaga efektywnie zarządzać wszystkimi transakcjami, przyspieszając proces sprzedaży i dając użytkownikom pełną kontrolę nad procesem.
Dzięki systemowi DSG Mobile Trade mobilny handlowiec, pozwalającemu na dostęp do danych w dowolnym miejscu i czasie. Produktywność Twojego zespołu wzrośnie na wiele sposobów. Czy to oszczędzając czas poprzez automatyzację codziennych zadań, czy też mając dostęp do wszystkich kluczowych informacji, kiedy i gdzie ich potrzebujesz. System DSG Mobile Trade zapewnia, że nie ma luki komunikacyjnej w organizacji oraz w relacjach z potencjalnymi i klientami. To z kolei pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu, który można wykorzystać do rozwiązywania złożonych problemów lub poszukiwania nowych dróg zysku. Co więcej, pozwala na przyspieszenie i skrócenie cyklu sprzedaży.
Podejmowanie decyzji jest kluczowym elementem prowadzenia działalności gospodarczej. A gdy decyzje są poparte danymi historycznymi i aktualnym stanem, stają się one czynnikiem napędzającym wzrost gospodarczy. Pozwala to stworzyć silniejszą strategię sprzedaży, zidentyfikować wąskie gardła w procesie i szybciej rozwiązywać problemy.
DSG Mobile Trade pozwala sprzedawać więcej i sprzedawać często!
DSG Mobile Trade to inteligentny, oparty na chmurze system umożliwiający automatyzację procesów handlowych dla mobilnych przedstawicieli w terenie. Pozwala usprawnić proces sprzedaży i przyspieszyć zrównoważony rozwój firmy. Od zarządzania kontaktami, transakcjami i towarami (wraz ze stanami magazynowymi) po sprzedaż online. A wszystko dzięki intuicyjnemu, łatwemu w obsłudze interfejsowi użytkownika.
System oferuje niesamowite możliwości współpracy, automatyzacji i analizy, które pomagają zwiększyć produktywność, zaoszczędzić czas i skrócić cykl sprzedaży.
DSG Mobile Trade to mobilny handlowiec, w której skład wchodzi program synchronizujący towary, kontrahentów i zamówienia oraz klient mobilny instalowany na tablecie czy smartfonie z systemem Android.
Aplikacja mobilny handlowiec oferuje elastyczność w dostępie do Twoich danych z dowolnego miejsca i tylko za pomocą kilku kliknięć!
DSG Mobile Trade składa się z części obsługującej procesy pre-sellingu oraz z części obsługującej procesy van-sellingu. Jest aplikacją działającą w trybie online, zapewniając dostęp do danych w czasie rzeczywistym. Posiada jednak funkcjonalności aplikacji offline, tzn. umożliwia pobranie na żądanie danych, takich jak kartoteki kontrahentów i artykułów, aktualną listę zamówień, aktualne stany magazynowe, rozrachunki z danym kontrahentem oraz historie jego sprzedaży. Aplikacja umożliwia sterowanie cenami oraz przydzielane rabatów i cen specjalnych przez handlowca bezpośrednio u Klienta (promocja czasowa na wybrany asortyment dla konkretnego odbiorcy). Równocześnie odwzorowuje przypisane w systemie ERP zasoby dla danego Handlowca, jak magazyn, kasa, kontrahenci.
W przypadku modułu pre-sellingu aplikacja umożliwia wystawianie zamówień na sprzedaż.
Moduł van-sellingu aplikacji umożliwia wystawianie dokumentów fiskalnych typu faktura czy paragon oraz dokumenty kasowe (KW KP).
W obu wypadkach wystawione dokumenty są automatycznie, bądź na życzenie, synchronizowane z systemem ERP.
Drukowanie dokumentów odbywa się za pomocą drukarki podłączonej za pomocą Bluetooth.
Wyszukiwanie towarów może odbywać się w dwojaki sposób – wpisując dowolny ciąg znaków z szukanej nazwy lub automatycznie za pomocą odczytu kodu kreskowego za pośrednictwem wbudowanej w urządzenie kamery. Dzięki specjalnie dobranym i zastosowanym algorytmom i rozwiązaniom, odczyt ten jest zawsze szybki i bezbłędny.
DSG Mobile Trade – mobilny handlowiec współpracuje z systemami ERP oferowanymi przez nas, czyli Insert (Subielt GT / Nexo), Humansoft (Hermes SQL) oraz Soneta (enova365), dzięki specjalnym mechanizmom wymiany danych (webservice). Możliwa jest również integracja z dowolnym innym systemem ERP w przyszłości, oferującym dostęp poprzez środowisko API.
Cechy DSG Mobile Trade – mobilny handlowiec:
- dostęp do kartotek towarowych, z cenami towarów i aktualnymi stanami magazynowymi
- dostęp do kartotek kontrahentów, z aktualnym stanem rozrachunków (dostępny limit kupiecki lub nie) oraz możliwością dodania nowego kontrahenta
- tworzenie zamówień na sprzedaż oraz automatyczne transferowanie ich do systemu stacjonarnego ERP
- sprzedaż w terenie (z możliwością wystawiania dokumentów sprzedaży)
- obsługa odczytu kodów kreskowych za pomocą wbudowanej w urządzeniu kamery
- aplikacja działa w trybie online / offline
- ergonomia i przejrzystość obsługi, szybkość komunikacji i wymiany danych
- możliwa przyszła dowolna rozbudowa funkcjonalności
Wszyscy, którzy są zainteresowani wdrożeniem aplikacji Mobilny Handlowiec zapraszamy do kontaktu.
Można pobrać również wersję DEMO aplikacji DSG Trade Manager ze sklepu Google.