Aplikacja Synchronizator
Oprogramowanie synchronizujące DSG Synchronizator jest to rodzaj aplikacji, której zadaniem jest wymiana danych między aplikacjami internetowymi, czyli np. sklepem internetowym lub platformą B2B, a systemem sprzedaży w firmie klienta.
W dobie ery cyfrowej coraz więcej konsumentów dostrzega zalety internetowych zakupów. Oszczędność pieniędzy i czasu oraz możliwość kupienia produktów niedostępnych w tradycyjnych punktach sprzedaży – to główne powody jakimi kierują się konsumenci wybierający zakupy przez sieć. Przedsiębiorcy chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom klienta otwierają sklepy internetowe, które obok sprzedaży tradycyjnej stanowią dodatkowy kanał sprzedaży asortymentu. Na rynku istnieje wiele darmowych sklepów
internetowych których uruchomienie nie przysparza problemu i nie zajmuje zbyt wiele czasu. Po uruchomieniu takiego oprogramowania pojawia się jednak potrzeba integracji takiego sklepu z posiadanym systemem sprzedażowym w firmie klienta. Aby sklep internetowy spełniał należycie swoją funkcje, trzeba zapewnić prawidłową i szybką wymianę danych z i do sklepu internetowego. W takim przypadku niezbędna jest synchronizacja informacji o zamówieniach, rodzajach towarów, stanie magazynowym produktów, danych kontrahenta, sposobach dostawy.
Oprogramowanie DSG Synchronizator w sposób automatyczny i ciągły wymienia informacje, które są niezbędne do zrealizowania zamówienia od klienta oraz zrealizowania wydania towaru w programie magazynowym. Bez ingerencji użytkownika zamówienia automatycznie pojawiają się w system sprzedaży kontrahenta, oszczędzając czas i pieniądze oraz eliminując pomyłki związane z przepisywaniem danych.
Aplikacja jest w pełni kompatybilna z każdym typem aplikacji oferowanym przez DSG Software, zarówno systemami ERP, jak i aplikacjami dedykowanymi.